Η ΑΡΜΟΣ έχει αναλάβει το έργο προμήθειας της νέας γραμμής ΜΕΤΡΟ 4 για τα προκατασκευασμένα Στοιχεία Επένδυσης της Σήραγγας ΤΒΜ.
Το έργο, προϋπολογισμού περίπου 30 εκ. ευρώ για την εταιρεία, περιλαμβάνει την παραγωγή και μεταφορά στα εργοτάξια του ΜΕΤΡΟ των προκατασκευασμένων στοιχείων (concrete segments) για ~8.000 δακτυλίους που θα διαμορφώσουν την τελική σήραγγα ~12 χλμ της νέας γραμμής ΜΕΤΡΟ στην Αθήνα.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη σε μήκος σήραγγα ΜΕΤΡΟ στην Ελλάδα που δημοπρατείται σε μία εργολαβία καθώς και το πρώτο έργο που θα απαιτήσει την παράλληλη λειτουργία 2 μηχανημάτων διάνοιξης σήραγγας. Γενικός εργολάβος των εργασιών για το Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου-Γουδή (μήκους 12,8 χλμ και 15 σταθμούς) είναι η κοινοπραξίας ΑΒΑΞ-Ghella-Alstom.
Η ΑΡΜΟΣ, διαθέτοντας ήδη πολυετή εμπειρία σε έργα σηράγγων ΜΕΤΡΟ, προχώρησε σε επενδύσεις ύψους 1 εκατ. ευρώ για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του έργου. Ο στόχος που επιτεύχθηκε ήταν ο διπλασιασμός της παραγωγικής ικανότητας της μονάδας Οινοφύτων, επιτρέποντας έτσι την παράλληλη τροφοδοσία των δύο μετροπόντικων της γραμμής 4.
Υπενθυμίζεται πως η ΑΡΜΟΣ έχει κατασκευάσει τα στοιχεία επένδυσης σήραγγας και τους στρωτήρες για όλες τις προηγούμενες επεκτάσεις του ΜΕΤΡΟ στην Αθήνα και τις γραμμές στην Θεσσαλονίκη.
Η νέα γραμμή 4 του ΜΕΤΡΟ, προϋπολογισμού 1,8 δισ. Ευρώ, είναι το μεγαλύτερο έργο υποδομής που σχεδιάζεται αυτή τη στιγμή στην Ευρωπαϊκή Ένωση και πρόκειται να επανασχεδιάσει ριζικά το χάρτη των μετακινήσεων στο λεκανοπέδιο.